reklama

Pomoc pre Jozka

centrumprepomoc.sk Občianske združenie “Centrum pre pomoc v núdzi ” vzniklo z iniciatívy odchovancov detských domovov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Volám sa ja Jožko mám 26 rokou narodil som sa Downovym syndrómom, ..ľudia ma neberú ako človeka, posmievajú sa my ako vyzerám a načo sa liečim ….za moju chorobu sa nehanbím ..žijem z rodičmi v jednej domácnosti sme chudobná rodina, žijem v jednom rodinnom domčeku kde sa starám o kvetinky a záhradku, pomáham maminke ,, mamina pracuje ale nezarobí veľa peniažkov na moje rehabilitácie ktoré musím vykonať kôly môjmu pohybu..musím sa na nejako dostaviť cestujem často z vlakom ..a víde ma to dosť peniažkov .,bol by som rád ak sa nájdu ľudia čo mi vedia prispieť nejaké finančne dary za ktoré budem cestovať, kupovať si lieky,a všetko možne čo je potrebne k mojej budúcnosti pre moje zdravie .. Ďakujem za vašu pomoc Jožko ..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cieľ výzvy: https://www.ludialudom.sk/vyzvy/3425

Cieľom tejto výzvy je zabezpečenie finančných prostriedkov na uhradenie liečebného pobytu , úhrada cestovných nákladov na rehabilitácie do nemocnice, ,a lieky.

Julius Banda

Julius Banda

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chceme sa Vám predstaviť ako nové občianske združenie Centrum pre pomoc v núdzi ktoré vzniklo registráciou dňa 21.1.2016 v Bratislave, ktoré je založené v zmysle zákona č.83/1900 Zb. o združení občanov v znení neskorších predpisov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky pod číslom spisu: VVS/1-900/90-47259 Radi by sme sa chceli zamerať na ľudí, ktorý sa potrebujú oprieť o nás. Ďalej predstavuje schopnosť spájať svet dospelých a detí. Umožňuje vstúpiť do ich krehkého sveta a ukázať cestu k vzájomnej tolerancii a porozumeniu. Dúfame, že projektom Centrum pre pomoc v núdzi sa nám podarí vniesť slnečné lúče do každého srdiečka, pretože pre nás je práve toto najväčším zadosťučinením a motiváciou. Pevne veríme, že nezostane iba slovom, ale jeho obsah sa prenesie do každodenného života. Pomáhajme všetkým deťom a občanom aby si mohli splniť svoje sny. Bez vzájomnej pomoci ľudí nemá svet budúcnosť a zanikne. V mene organizátorov a všetkých občanov tejto spoločnosti ĎAKUJEME. Občianske združenie “Centrum pre pomoc v núdzi ” vzniklo z iniciatívy odchovancov detských domovov Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu